LADYN VIRTUAALITUNTEJA EDULLISEEN HINTAAN!

Haluatko treenata ohjattuja ryhmäliikuntatunteja oman aikataulusi mukaisesti- juuri silloin kuin sinulle sopii? Me annamme tähän nyt oivan mahdollisuuden!


Tarjoamme sinulle laajan valikoiman monipuolisia virtuaalitunteja aina rauhallisista kehoa ja mieltä huoltavista tunneista vauhdikkaampiin ja tehokkaampiin sykettä nostaviin tunteihin Ladyn tuttujen ohjaajien parissa.  


VIRTUAALITUNNIT:

  • RVP (reisi-vatsa-pakara) 30min. & 45min.
  • Muokkaus 60min.
  • Kehonhuolto 30min. & 45min.
  • Pakaratreeni 30min. & 45min.
  • Jalkatreeni 45min.
  • Keskivartalo 30min.
  • Ylävartalo 30min. & 45min.
  • Kahvakuula 45min.
  • Burn n' sweat  45min.
  • Cardio-treeni 45min.
  • Lattarit 45min.
  • Sisäpyöräily basic 30min.
  • Lempeä Hatha jooga 45'
  • Tabata-treeni 20' 
  • Step 40’ 
  • Pilates 45'

TUNTIKUVAUKSET:

KAHVAKUULA

Kahvakuula on jokanaisen kahvakuulatreeni, joka vaikuttaa koko kehoon. Liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

KESKIVARTALO

Keskivartalo-tunnilla keskitytään kehon korsettilihaksiin. Keskivartaloa muokkaava ja vahvistava tunti. Tunnilla treenataan monipuolisesti keskivartalon lihaksia kehon omalla painolla sekä mm. käsipainoja ja kahvakuulaa apuna käyttäen.

MUOKKAUS

Hauska ja jokaiselle sopiva kiinteyttävä lihaskuntotunti. Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa käytetään käsipainoja sekä omankehon painoa.

PAKARATREENI

Pakaratreeni on täsmätunti kehon yhdelle isoimmalle lihakselle, pakaralle. Tunnilla käytetään mm. kuminauhaa sekä kehon omaa painoa


RVP

RVP R-reidet, V-vatsa, P-pakarat. Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Tunti on lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

BURN N' SWEAT

Personal Trainer Tonin rasvaapolttava hikijumppa. Treeni koostuu monipuolisista liikkeistä jotka kohdistuvat pääosin kehon suuriin lihasryhmiin. Syke nousee, kunto kohoaa ja rasva palaa. Tunnille voivat osallistua kaikki jo jonkin verran jumppailleet. Suosittelemme tuntia hikeä kaipaaville!

KEHONHUOLTO

Kehonhuoltotunti aloitetaan helpoilla koko kehoa lämmittävillä ja valmistavilla liikkeillä.
Tunnilla voidaan käyttää venytyksiin sekä avaaviin liikkeisiin keppejä, putkirullaa, lacrosse- palloa, jooga- venytyksiä sekä muita dynaamisia venytyksiä sekä avaavia liikkeitä. Tunti sopii kaikille.

YLÄVARTALO

Ylävartalotreeni on täsmätunti ylävartalolle, jossa käytetään välineitä sekä omaa kehonpainoa.
Tunnilla vahvistetaan selän, rintakehän, hartioiden ja käsivarsien lihaksia tehokkailla ja yksinkertaisilla liikkeillä.

JALKATREENI

Jalkatreeni on kokonaisvaltainen täsmätunti jaloillesi. Tunnilla vahvistetaan etureisiä, takareisiä, pakaroita sekä pohkeita tehokkailla ja yksinkertaisilla liikkeillä. Tunnilla käytetään mm. kuminauhaa, käsipainoja, kehon omaa painoa.

SISÄPYÖRÄILY BASIC

Basic on kevyt sisäpyöräilytunti, josta vasta-alkajankin on helppo aloittaa. Tunti kehittää ja ylläpitää peruskuntoa - toimii myös palauttavana harjoituksena kokeneemmalle polkijalle. Tunnilla keskitytään oikeaan ja turvalliseen pyöräilytekniikkaan. Tunti on kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

LATTARIT

Heittäydy kuumien rytmien vietäväksi! Tunnilla tanssitaan muutama sarja eri lattaritansseja kuten salsaa, sambaa, cha cha chata, rumbaa ja jiveä.

LEMPEÄ HATHA JOOGA

Hathajooga on kattokäsite, jonka alle kaikki länsimainen jooga kuuluu. Lempeä hathajooga koostuu joogan perusliikkeistä eli asanoista, joita voidaan punoa yhteen
flowmaiseksi sarjaksi, tai tehdä yksittäisinä liikkeinä. Tuntiin kuuluu olennaisena osana myös alku- ja loppurentoutus/meditaatio.
Tämä tunti sopii aloittelijoille, mutta myös kokeneimmille joogeille esim. huoltavaksi harjoitukseksi.

TABATA-TREENI

Tabata-tunti perustuu korkeaan intensiteettiin: tehokkaita lihaskuntorypistyksiä lyhyillä lepojaksoilla, lihas väsyy ja syke nousee korkealle. TABATA-tunnilla tehdään yhtä liikettä täydellä teholla 8 x 20 sekuntia, välissä aina 10 sekunnin tauko. Intervallitunnilla sydän- ja verenkiertoelimistö saavat ärsykettä ja kestävyyskunto kohoaa. Rasvanpoltto tehostuu myös treenin  jälkeisessä lepotilassa. Tämä Tabata-treeni sopii myös aloittelijoille, sillä temmon voit määrätä itse ja liikkeet ovat perusliikkeitä vaihtoehdoilla.


STEP

Step-ryhmäliikuntatunti on tehokas jumppatunti. Step tunnilla on nähtävissä aerobicin ja muiden perusjumppatuntien liikemaailmaa, tehokkaita ja selkeitä lihaskuntoharjoituksia ja kehonhallintaa. Tuntikokonaisuus on tehokkuudestaan, vauhdistaan ja vaihtelevuudestaan huolimatta selkeä ja rento. Musiikit vaihtelevat tunnin aikana ja liikkeet ovat aina suunniteltu myötäilemään musiikkia. Tunnilla käytetään vastuksena oman kehon painoa ja steplautaa. Tunti jakaantuu alkulämmittelyyn, sykkeennosto-osioihin, lihaskuntoharjoituksiin ja lyhyeen loppuvenyttelyyn.


PILATES

Pilates-harjoitteet käynnistyvät keskivartalon syvien lihasten aktivoitumisesta, ja useimmiten ne toteutetaan hengityksen rytmissä. Pilates sopii kaiken ikäisille liikuntaa aloittelevista huippu-urheilijoihin, synnytyksestä palautuville, niille, jotka haluavat eroon Tukilihasten-vaivoista ja niille, jotka haluavat terveen ja tasapainoisen vartalon.


HINTA:

Voit ostaa monipuolisia virtuaalitunteja kahdessa eri paketissa tai suunnitella oman fantasiapakettisi (vähintään 5 eri ohjelmaa) 5€/tunihinnalla.


Kuusi (6) erilaista virtuaalituntia hintaan 24,90€

Tämä paketti sisältää seuraavat tunnit:

  • RVP 30'
  • Muokkaus 60'
  • Pakaratreeni 45'
  • Kehonhuolto 30'
  • Cardio-treeni 45'
  • Keskivartalo 30'


Kaksitoista (12) erilaista virtuaalituntia hintaan 39,80€

Isompi paketti sisältää seuraavat tunnit:

  • RVP 45'
  • Muokkaus 60'
  • Pakaratreeni 30' JA 45'
  • Kehonhuolto 45'
  • Cardio-treeni 45'
  • Keskivartalo 30'
  • Burn n' sweat 45'
  • Jalkatreeni 45'
  • Ylävartalo 45'
  • Kahvakuula 45'
  • Lattarit 45' TAI sisäpyöräily 30'


Fantasiapaketti 5€/tunti ja vähintään 5 eri ohjelmaa/ paketti

  • RVP (reisi-vatsa-pakara) 30min. & 45min.
  • Muokkaus 60min.
  • Kehonhuolto 30min. & 45min.
  • Pakaratreeni 30min. & 45min.
  • Jalkatreeni 45min.
  • Keskivartalo 30min.
  • Ylävartalo 30min. & 45min.
  • Kahvakuula 45min.
  • Burn n' sweat 45min.
  • Cardio-treeni 45min.
  • Lattarit 45min.
  • Sisäpyöräily basic 30min.
  • Lempeä Hatha jooga 45'
  • Tabata-treeni 20'
  • Pilates 45' (tulossa viikolla 16)


Lisätunnit 5€/ tunti

Saat virtuaalitunnit omaksesi, eli hinta ei ole kuukausihinta. Ostamalla uuden paketin, saat uudet pakettiin kuuluvat ohjelmat. Voit ostaa lisätunteja pakettiisi edulliseen 5€/tunti hintaan tai suunnitella oman fantasiapakettisi samaan 5€ tuntihinaan. Virtuaalituntien päivitetyt ohjelmat myydään ainoastaan paketteina (6,12,fantasia), yksittäiset lisätunnit ovat ostettavissa tukemaan pakettiasi.

Extratunnit 5€/ tunti

  • Lempeä Hatha jooga 45'
  • Tabata-treeni 20'
  • Step 40’ 
  • Pilates 45' ( tulossa viikolla 16)


Osta nyt omasi täyttämällä allaolevaan lomakkeeseen nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä lomakkeen lähetyksen jälkeen. Viestikenttään voit kirjoittaa sinua mietityttävät kysymykset sekä minkä paketin haluaisit ostaa.


OSTA OMASI!

ASIAKKAIDEN KOMMENTTEJA TUNNEISTA

Mielettömän tehokas pakaratreeni niin Tonin kuin Minnan ohjaamina, kiitos! Täällä pakarat tulessa etätöitä jatketaan :D - Kirsi

Ihanan lempeä Meten jooga. Huomaa, että ohjaa ammattilainen, sai minut rentoutumaan ja kankean ruhoni venymään! - Teija

Lauran LATTARIT <3 jos tykkäät tanssia, rakastat tätä tuntia! Olen koukussa. - Sinikka

Tunnin muokkaus, voisin tehdä tämän joka päivä! Ehdoton oma suosikkini, kiitos Minna! - Kiia

Tonin molemmat kehonhuoltotunnit ovat erinomaisia! Miehenikin tykkää tehdä mukana, sillä ohjaaja ei ole ylinotkea nainen, vaan ihan tavallinen suomalainen mies! Liikkeet hyviä ja tehokkaita, suosittelen kaikille. - Sari